Centre de Gandia - Universitat de València

La feminització de les cures

10 Mar 17:00 PM - 20:00 PM @ Centre Internacional de Gandia

PRIMERA PART. DE 17 A 18.30h Presentador i Moderador. José Luis García Martínez. Doctor en Filosofia. Professor de Filosofia (UV-Gandia, AUEX).

Intervenció 1. Elena Cantarino Suñer. Vicedegana de Facultat de Filosofia i Ciències de l'Educació. UV : Ètica i Feminisme. El rostre femení de la justícia. Passat, present i futur del moviment feminista.

Intervenció 2. Yolanda Ruíz Ordóñez. Directora Càtedra Scholas Occurrentes UCV. Professora de Psicologia. Membre de la Xarxa de Aprendizzaje Servei (APS). El rostre femení de l'educació. Dona i Educació integral: (mans, cor cap). Intel·ligència maternal i Intel·ligència emocional.

SEGONA PART. DE 18.45 A 20.00h

Intervenció 3. Agustín Domingo Moratalla. Catedràtic de Filosofia Moral. Director Màster Ètica i Democràcia UV. Director UIMP 2012-2020. La riquesa invisible de la cura. De la invisibilitat privada a la visibilització pública. De la cura instrumental i tècnic a la cura generativa.

L'activitat serà retransmesa i gravada per al seu arxiu i possible difusió en repositoris web i/o xarxes socials de la Universitat de València i de la Fundació General. En el supòsit que per raons sanitàries no siga recomanable la realització de les activitats de manera presencial l´organització es reserva el dret de realitzar-les sols de manera en línia

PRIMERA PARTE. DE 17 A 18.30H Presentador y Moderador. José Luis García Martínez. Doctor en Filosofía. Profesor de Filosofía (UV-Gandía, AUEX).

Intervención 1. Elena Cantarino Suñer. Vicedecana de Facultad de Filosofía y Ciencias de la Educación. UV. Ética y Feminismo. El rostro femenino de la justicia. Pasado, presente y futuro del movimiento feminista.

Intervención 2. Yolanda Ruíz Ordóñez. Directora Cátedra Scholas Occurrentes UCV. Profesora de Psicología. Miembro de la Red de Aprendizzaje Servicio (APS). El rostro femenino de la educación. Mujer y Educación integral: (manos, corazón cabeza). Inteligencia maternal e Inteligencia emocional.

SEGUNDA PARTE. DE 18:45 A 20:00

Intervención 3. Agustín Domingo Moratalla. Catedrático de Filosofía Moral. Director Máster Ética y Democracia UV. Director UIMP 2012-2020. La riqueza invisible del cuidado. De la invisibilidad privada a la visibilización pública. Del cuidado instrumental y técnico al cuidado generativo.

La actividad será retransmitida y grabada para su archivo y posible difusión en repositorios web y/o redes sociales de la Universitat de València y de la Fundación General. En el supuesto que por razones sanitarias no sea recomendable la realización de las actividades de manera presencial la organización se reserva el derecho de realizarlas solo de manera en línea

Centre de Gandia - Universitat de València

Contacto Centre de Gandia - Universitat de València