Centre de Gandia - Universitat de València

Taller: ioga i feminitat conscient

18 Feb 16:30 PM - 19 Feb 18:30 PM @ Centre Internacional de Gandia

Aquest curs forma part de la programació de la UNIVERSITAT D'HIVERN. HORARI: 18 i 19 de febrer de 16.30 a 18.30h Un taller que mostrarà els beneficis del ioga per a les dones tenint en compte les particularitats del cos femení, els alumnes aprendran a escoltar els missatges de el cos a través del ioga i s’abordarà la feminitat conscient: dona cíclica i dona plena en la menopausia. Es realitzaran exercicis introductoris realitzables en cadira i Pràctiques de pranayama (exercicis respiratoris) i meditacions

L'activitat serà retransmesa i gravada per al seu arxiu i possible difusió en repositoris web i/o xarxes socials de la Universitat de València i de la Fundació General.

Este curso forma parte de la programación de la UNIVERSIDAD DE INVIERNO. HORARIO: 18 y 19 de febrero de 16.30 a 18.30h Un taller que mostrará los beneficios del yoga para las mujeres teniendo en cuenta las particularidades del cuerpo femenino, los alumnos aprenderán a escuchar los mensajes del cuerpo a través del yoga y se abordará la feminidad consciente: mujer cíclica y mujer llena en la menopausia. Se realizarán ejercicios introductorios realizables en silla y Prácticas de pranayama (ejercicios respiratorios) y meditaciones.

La actividad será retransmitida y grabada para su archivo y posible difusión en repositorios web y/o redes sociales de la Universitat de València y de la Fundación General.

Taller: ioga i feminitat conscient

Centre de Gandia - Universitat de València