Centre de Gandia - Universitat de València

CONCERT DE NADAL A GANDIA

21 Dec 19:30 PM - 21:30 PM @ Teatre Serrano de Gandia

L'Orquestra Filharmònica de la Universitat de València ofereix el Concert de Nadal el proper 21 de desembre a les 19.30h al Teatre Serrano. L'activitat està organitzada pel Centre Internacional de Gandia de la UV i l'Àrea d'activitats musicals de la Fundació General de la Universitat de València. L'entrada és lliure, però caldrà mostrar l'entrada per accedir al recinte.

La Orquesta Filarmónica de la Universitat de València ofrece el Concierto de Navidad el próximo 21 de diciembre a las 19.30h en el Teatro Serrano. La actividad está organizada por el Centro Internacional de Gandia de la UV y el Área de Actividades musicales de la Fundación General de la Universitat de València. La entrada es libre, pero habrá que mostrar la entrada para acceder al recinto.

Centre de Gandia - Universitat de València

Contacto Centre de Gandia - Universitat de València