UVsocietat

VISITA GUIADA EXPOSICIÓ MORIR A POMPEIA + CONFERÈNCIA VIDA I MORT A L´OMBRA DEL VESUVI

24 Apr 18:00 PM - 20:00 PM @ CENTRE CULTURAL MARIO MONREAL

18:00 h.VISITA GUIADA EXPOSICIÓ - MORIR A POMPEIA L'exposició de material gràfic Morir a Pompeia ens aproxima als treballs d'excavació arqueològica en Porta Sarno de la ciutat de Pompeia realitzats per investigadors de la Universitat de València i al caràcter excepcional d'un de les troballes arqueològiques més importants de l'última dècada: el de la tomba de Marco Venerio Secundio. Un esclau públic que va aconseguir la condició de llibert i el cos del qual va ser embalsamat.

19:00 h. CONFERÈNCIA amb motiu de la clausura de l´exposició - VIDA I MORT A L´OMBRA DEL VESUVI A càrrec de: Llorenç Alapont Martín. Arqueòleg i director del projecte d'investigació “L'arqueologia de la mort a Pompeia”. Lloc: Saló d´actes

18:00 h.VISITA GUIADA EXPOSICIÓN - MORIR EN POMPEYA La exposición de material gráfico Morir en Pompeya nos aproxima a los trabajos de excavación arqueológica en Puerta Sarno de la ciudad de Pompeya realizados por investigadores de la Universitat de València y al carácter excepcional de uno de los hallazgos arqueológicos más importantes de la última década: el de la tumba de Marco Venerio Secundio. Un esclavo público que consiguió la condición de liberto y el cuerpo del cual fue embalsamado.

19:00 h. CONFERENCIA con motivo de la clausura de la exposición - VIDA Y MUERTE A LA SOMBRA DEL VESUVIO A cargo de: Llorenç Alapont Martín. Arqueólogo y director del proyecto de investigación “La arqueología de la muerte en Pompeya”. Lugar: Salón de actos

Contacto UVsocietat