UVsocietat

V EDICIÓ UNIVERSITAT ESTACIONAL LA CANAL DE NAVARRÉS (ANNA)

19 Apr 15:00 PM - 20:00 PM @ Palau dels Comtes de Cervelló

V UNIVERSITAT ESTACIONAL DE ANNA

Integrant sostenibilitat, seguritat i etiquetatge nutricional

UNIVERSITATS ESTACIONALS

Data i hora:

Divendres 19 de abril de 2024 de 16:15 a 20:00

Lloc:

Palau dels Comtes de Cervellón – Localitat: Anna

PROGRAMA

15:00h.- Eixida bus de València a Anna (Eixida des de l'Aulari de la Fac. Farmàcia i Ciències de l'Alimentació)

16:15h - Inauguració. Sala Mozárabe

16:30h. -Ponències - Sala Anna

Moderadora: Dra. Ana Juan-García Ponentes: Dra. Ana Juan-García - Universitat de València La seguretat alimentària en la pràctica de la sosteniblidad.

Dr. Francisco Martí-Quijal - Universitat de València Tecnologies d'indústria alimentària per a la recuperació de compostos amb propietats saludables.

Dra. Lucía Seguí Gil - Universitat Politècnica de València Valorització de residus de producció d'hortalisses d'IV gamma mitjançant l'obtenció d'ingredients en pols amb aplicació en la indústria agroalimentària.

Sr. Jaime Sebastià Rico - Clínica Nutricional de la Universitat de València Alimentació Saludable: tot comença per l'etiqueta alimentària

19:00h. – Tast y clausura:

Tast de productes del territori - La importància de la sostenibilitat gastronòmica

20:00h. – Eixida bus d'Anna a València (ens deixarà en la parada de tramvia Universitat Politècnica – Av. dels Tarongers).

V UNIVERSIDAD ESTACIONAL DE ANNA

Integrando sostenibilidad, seguridad y etiquetado nutricional

UNIVERSIDADES ESTACIONALES

Fecha y hora:

Viernes 19 de abril de 2024 de 16:15 a 20:00

Lugar:

Palacio de los Condes de Cervellón – Localidad: Anna

PROGRAMA

15:00h.- Salida bus de Valencia a Anna (Salida desde el Aulario de la Fac. Farmacia y Ciencias de la Alimentación)

16:15h - Inauguración. Sala Mozárabe

16:30h. -Ponencias - Sala Anna

Moderadora: Dra. Ana Juan-García Ponentes: Dra. Ana Juan-García - Universitat de València La seguridad alimentaria en la práctica de la sosteniblidad.

Dr. Francisco Martí-Quijal - Universitat de València Tecnologías de industria alimentaria para la recuperación de compuestos con propiedades saludables.

Dra. Lucía Seguí Gil - Universitat Politécnica de València Valorización de residuos de producción de hortalizas de IV gama mediante la obtención de ingredientes en polvo con aplicación en la industria agroalimentaria.

Sr. Jaime Sebastià Rico - Clínica Nutricional de la Universitat de València Alimentación Saludable: todo empieza por la etiqueta alimentaria

19:00h. – Cata y clausura:

Cata de productos del territorio - La importancia de la sostenibilidad gastronómica

20:00h. – Salida bus de Anna a Valencia (nos dejará en la parada de tranvía Universidad Politècnica – Avda. de los Naranjos).

Organitzen:

• Universitat de València