UVsocietat

V UNIVERSITAT ESTACIONAL DE CULLERA: El Patrimoni Inmaterial a debat: casos, problemàtica i reptes de futur

23 May 19:00 PM - 21:30 PM @ Auditori Municipal Jardins del Mercat

Entrada general

Gratuita

V UNIVERSITAT ESTACIONAL DE CULLERA

El Patrimoni Inmaterial a debat: casos, problemàtica i reptes de futur

UNIVERSITATS ESTACIONALS

Data i hora:

Dijous 23 de maig de 2024 a les 19:00 h.

Lloc:

Auditori Municipal Jardins del Mercat (Cullera)

19:00- Inauguració

19:15 - Conferència inaugural. "La revitalització del patrimoni immaterial valencià. Alguns processos de restauració de danses rituals com a exemple de revalorització de la tradició festiva"

Enric Olivares i Torres, Departament de Historia del Arte, Universitat de València.

Presenta: Kike Gandía Álvarez, Tècnic de Patrimoni Històric i Museus, Director del Museus de Cullera.

20:00 - Taula de debat: “Problemàtica i reptes de futur del Patrimoni Inmaterial de la Comunitat Valenciana”

Enric Olivares i Torres, Departament d´Història de l´Art, Universitat de València.

Gil Manuel Hernández i Martí. Historiador, sociòleg i director de museus. Co-director de la revista "Rituals".

Eliseu Martínez (Tècnic Patrimoni Inmaterial-Campaners de la Catedral) .

Modera: Kike Gandía Álvarez, Tècnic de Patrimoni Històric i Museus, Director del Museus de Cullera.

20:30- Exhibició de floklore tradicional "Festes de Cullera" als Jardins del Mercat

V UNIVERSIDAD ESTACIONAL DE CULLERA

El Patrimonio Inmaterial a debate: casos, problemática y retos de futuro

UNIVERSIDADES ESTACIONALES

Fecha y hora:

Jueves 23 de mayo de 2024 a las 19:00 h.

Lugar:

Auditorio Municipal Jardines del Mercado (Cullera)

19:00- Inauguración

19:15 - Conferencia inaugural. "La revitalización del patrimonio inmaterial valenciano. Algunos procesos de restauración de danzas rituales como ejemplo de revalorización de la tradición festiva"

Enric Olivares i Torres, Departamento de Historia del Arte, Universitat de València.

Presenta: Kike Gandía Álvarez, Técnico de Patrimonio Histórico y Museos, director del Museos de Cullera.

20:00- Mesa de debate: “Problemática y retos de futuro del Patrimonio Inmaterial de la Comunidad Valenciana”

Enric Olivares i Torres, Departament d´Història del´Art, Universitat de València.

Gil Manuel Hernández i Martí. Historiador, sociólogo y director de museos. Co-director de la revista "Rituals".

Eliseu Martínez (Técnico Patrimonio Inmaterial-Campaneros de la Catedral).

Modera: Kike Gandía Álvarez, Técnico de Patrimonio Histórico y Museos, director del Museos de Cullera.

20:30- Exhibición de folclore tradicional "Fiestas de Cullera" en los Jardines del Mercado

Organitzen:

• Universitat de València
  • Ajuntamiento de Cullera

Col·laboren:

• Diputació de Valencia
  • Caixa Popular

Coordina:

Kike Gandía Álvarez, Técnico de Patrimonio Histórico y Museos, Director del Museos de Cullera. ​

Contacto UVsocietat