UVsocietat

XIII UNIVERSITAT ESTACIONAL d'ONTINYENT: "25 anys del Campus d´Ontinyent de la Universitat de València: un èxit col.lectiu, una responsabilitat social"

21 Nov 18:00 PM - 23 Nov 20:30 PM @ Campus d´Ontinyent de la Universitat de València

Universitat de Otoño d´Ontinyent (XIII Edició) UNIVERSIDADES ESTACIONALES

25 anys del Campus d’Ontinyent de la Universitat de València: un èxit col·lectiu, una responsabilitat social”

UNIVERSITATS ESTACIONALS

Del 21 al 24 de novembre de 2023 Campus d’Ontinyent de la Universitat de València

PROGRAMA D’ACTIVITATS DIRIGIDES A ALUMNAT DE NAU GRAN ONTINYENT Y PÚBLIC GENERAL

DIMARTS 21 18:00h. Inauguració:

18:30h. Taula redona: Què han suposat aquests 25 anys de presència a Ontinyent per a la Universitat de València? Membres de la taula: Ester Alba – Vicerectora de Cultura i Societat Francesc Muñoz – Degà de la Facultat d’Economia Amparo Hurtado – Vicedegana de la Facultat de Magisteri Ferran Calabuig – Degà de la Facultat de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport Toni Merelles – Degà de la Facultat d’Infermeria i Podologia Francisco Atienza – Director del Màster de Psicologia General Sanitària

Modera: José Cantó En finalitzar, inauguració de placa commemorativa dels XXV anys, a l’edifici històric i de la placa commemorativa a Empar Granell i Tormos que donarà nom a la sala de reunions de Torreta situada a l’última planta de l’edifici històric del Campus d’Ontinyent.

DIMECRES 22 18:00h. Taula Redona:

El paper de la Fundació Universitària en la creació i consolidació del Campus d’Ontinyent de la UV: passat, present i futur.

Membres de la taula: Jorge Rodríguez – President de la FUVA José Pla – President de Caixa Ontinyent Javier Cabedo– President de Coeval Rafael Lurbe– President d´Ateval Alejandro Quilis - President de la Mancomunitat de Municipis de La Vall d'Albaida Membres de la FUVA Modera: Esmeralda Linares – Professora de la UV i estudiant de la 1a promoció al Campus.

En finalitzar, inauguració de les plaques commemoratives que donaran nom al pati central del Campus “Plaça Fundació Campus d’Ontinyent” i la sala de reunions de la FUVA, situada a la primera planta de l’edifici històric del Campus d’Ontinyent a "Francisco Sanchis Penadés"

DIJOUS 23 19:00h. Sala Gomis Actuació del trio de vent

PROGRAMA DE ACTIVIDADES DIRIGIDAS ALUMNOS DE NAU GRAN ONTINYENT Y PÚBLICO GENERAL

MARTES 21 18:00h. Inauguración:

18:30h. Mesa Redonda:

Qué han supuesto estos 25 años de presencia en Ontinyent para la Universitat de València?

Miembros de la mesa: Ester Alba – Vicerectora de Cultura i Societat Francesc Muñoz – Degà de la Facultat d’Economia Amparo Hurtado – Vicedegana de la Facultat de Magisteri Ferran Calabuig – Degà de la Facultat de Ciències de l’Activitat Física i l’Esport Toni Merelles – Degà de la Facultat d’Infermeria i Podologia Francisco Atienza – Director del Màster de Psicologia General Sanitària

Modera: José Cantó Al finalizar, inauguración de placa conmemorativa de los XXV años, en el edificio histórico y de la placa conmemorativa a Empar Granell i Tormos que dará nombre a la sala de reuniones de Torreta situada a la última planta del edificio histórico del Campus de Ontinyent.

MIÉRCOLES 22 18:00h. Mesa redonda: El papel de la Fundación Universitaria en la creación y consolidación del Campus de Ontinyent de la UV: pasado, presente y futuro.

Miembros de la Mesa: Jorge Rodríguez – President de la FUVA José Pla – President de Caixa Ontinyent Javier Cabedo – President de Coeval Rafael Lurbe– President de Ateval Alejandro Quilis - Presidente de la Mancomunidad de Municipios de La Vall d'Albaida Miembros de la FUVA

Al finalizar, inauguración de las placas conmemorativas que darán nombre al patio central del Campus “Plaza Fundación Campus de Ontinyent” y la sala de reuniones de la FUVA, situada a la primera planta del edificio histórico del Campus de Ontinyent a "Francisco Sanchis Penadés"

JUEVES 23 19:00h. Sala Gomis Actuación del trio de vent "Turab Ensemble"

Organiza. Vicerrectorado de Cultura y Sociedad-UV, Universitat de València Campus d’Ontinyent, Ajuntament d’Ontinyent.

Colabora: Diputación de Valencia y Caixa d’Ontinyent

Coordina: José Cantó Domenech, profesor de la Facultat de Magisteri -UV