UVsocietat

XIII UNIVERSITAT ESTACIONAL d'ONTINYENT: "25 anys del Campus d´Ontinyent de la Universitat de València: un èxit col.lectiu, una responsabilitat social"

21 Nov 12:00 PM - 24 Nov 14:00 PM @ Campus d´Ontinyent de la Universitat de València

Universitat de Tardor d´Ontinyent (XIII Edició) UNIVERSITAT ESTACIONALS

25 anys del Campus d’Ontinyent de la Universitat de València: un èxit col·lectiu, una responsabilitat social”

Del 21 al 24 de novembre de 2023 Campus d’Ontinyent de la Universitat de València

PROGRAMA D’ACTIVITATS PER L’ESTUDIANTAT DE GRAUS

DIMARTS 21 12:00h. SEMINARI ECONOMIA (AULA MAGNA) Taula redona: “Estratègies empresarials i directives portades a terme per les empreses de la Vall d'Albaida.

Membres de la taula: Javier Cabedo (President de Coeval) Vicent Donat (secretari de Coeval)

Modera i coordina: Carlos Salvador (UV)

DIMECRES 22 10:00 -11:00 h. SEMINARI MAGISTERI: Sorytelling no sols és una eina per a l'educació lingüística, sinó també per a aprendre sobre diverses cultures. Coordina: Regina Micó (UV)

DIJOUS 23 19:00 h Sala Gomis Actuació del trio de vent

DIVENDRES 24 9:30 h. SEMINARI MAGISTERI (AULA MAGNA) Taller de primers auxilis específic per a Educació Infantil.

12:30 h. SEMINARI ESPORT (AULA 25)

Taula redona: NATURA I ESPORT

Membres de la taula: Javier Mundina (UV) – Expert en activitats nàutiques Miquel A. Pans (UV) – Expert en Espeleologia Ricardo Gadea (UV) – Expert en Activitats a la Natura Carlos Pascual– Awana Mountains

Modera: Ferran Calabuig (UV)

XIII UNIVERSITAT ESTACIONAL DE ONTINYENT

25 años del Campus de Ontinyent de la Universitat de València: un éxito colectivo, una responsabilidad social”

PROGRAMA DE ACTIVIDADES PARA EL ESTUDIANTADO DE GRADOS

MARTES 21 12:00 h – SEMINARI ECONOMIA ( AULA MAGNA) Mesa redonda: “Estrategias empresariales y directivas llevadas a cabo por las empresas de la Vall d'Albaida.¨

Miembros de la mesa: Javier Cabedo (Presidente de Coeval) Vicent Donat (secretario de Coeval)

Modera y coordina: Carlos Salvador (UV)

MIÉRCOLES 22 10:00 -11:00 h. SEMINARIO MAGISTERIO: Sorytelling no solo és una herramienta para la educación lingüística, sino también para aprender sobre diversas culturas. Coordina: Regina Micó (UV)

JUEVES 23 19:00 h Sala Gomis Actuació del trio de vent

VIERNES 24 9:30 h SEMINARIO MAGISTERI (AULA MAGNA) Taller de primeros auxilios específico para Educación Infantil.

12:30 h. SEMINARIO ESPORT (AULA 25)

Mesa redonda: NATURALEZA Y DEPORTE

Miembros de la mesa: Javier Mundina (UV) – Experto en actividades náuticas Miquel A. Pans (UV) – Experto en Espeleología Ricardo Gadea (UV) – Experto en Actividades a la Natura Carlos Pascual– Awana Mountains

Modera: Ferran Calabuig (UV)

Organitza. Vicerectorat de Cultura i Societat-UV, Universitat de València - Campus d’Ontinyent, Ajuntament d’Ontinyent.

Col·labora: Diputació de València i Caixa d’Ontinyent

Coordina: José Cantó Domenech, profesor de la Facultat de Magisteri -UV