UVsocietat

La música com a eina de transformació social, econòmica i educativa

25 Oct 17:30 PM - 19:30 PM @ Conservatori Professional de Música de Llíria

VI EDICIÓ. UNIVERSITAT ESTACIONAL LLÍRIA. TARDOR 2023 - LLÍRIA, CIUTAT DE LA MÚSICA.

La música com a eina de transformació social, econòmica i educativa

Universitats Estacionals

Data i hora:

25 d’octubre de 2023 de 17:30 a 19:30

Lloc: Conservatori Professional de Música de Llíria - Carrer Trencall, 4 (46160 LLíría)

17:30-18:00 INAUGURACIÓ.

18:00-18:30h. CONFERÈNCIA. “Competitivitat Global de Llíria a través de la Música”.

JOSÉ MARÍA NÁCHER ESCRICHE (Professor titular del Departament d’Economia Aplicada de la Facultat d’Economia (UV).

18:30-19:00h. CONFERÈNCIA. “El musical a les aules d’educació secundària com a recurs per a la transformació social i educativa.”

JUAN VICENTE GIL FUENTES (Professor de l’IES La Senda de Quart de Poblet i professor associat del Departament de Didàctica de l’Educació Física, Artística i Música. Facultat de Magisteri (UV).

MODERA: ANA MARÍA BOTELLA NICOLÁS (Degana de la Facultat de Magisteri de la Universitat de València).

COORDINA: ELVIRA ASENSI SILVESTRE (Professora del Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals - UV)

19:00 - 19:30h. CONCERT – Quartet de corda:

SUITE ABDELAZER.........................Henry Purcell

I. Overture

II. Rondeau

III. Air

IV. Air

V. Minuet

VI. Air

VII. Jig

VIII. Hornpipe

IX. Air

PALLADIO......................................Karl Jenkins

A càrrec de les professores i professors del Conservatori Professional de Música de Llíria.:

Ernesto Verdeguer (violí).

María Galan (violí).

Amparo Esteve (viola).

Trini Domingo (violoncel).

19:30h CLOENDA.

VI EDICIÓN. UNIVERSIDAD ESTACIONAL LLÍRIA. OTOÑO 2023 - LLÍRIA, CIUDAD DE LA MÚSICA.

La música como instrumento de transformación social, económica y educativa

Universidades Estacionales

Data i hora:

25 d’octubre de 2023 de 17:30 a 19:30

17:30-18:00 INAUGURACIÓN.

18:00-18:30 CONFERENCIA. “Competitividad Global de Llíria a través de la Música”.

JOSÉ MARÍA NÁCHER ESCRICHE (Profesor titular del Departamento de Economía Aplicada de la Facultad de Economía (UV).

18:30-19:00 CONFERENCIA. “El musical en las aulas de educación secundaria como recurso para la transformación social y educativa.”

JUAN VICENTE GIL FUENTES (Profesor del IES La Senda de Quart de Poblet y profesor asociado del Departamento de Didáctica de la Educación Física, Artística y Música. Facultad de Magisterio (UV).

MODERA: ANA MARÍA BOTELLA NICOLÁS (Decana de la Facultad de Magisterio de la Universitat de València).

COORDINA: ELVIRA ASENSI SILVESTRE (Profesora del Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals - UV).

19:00 - 19:30h CONCIERTO – Cuarteto de cuerda:

SUITE ABDELAZER.........................Henry Purcell

I. Overture

II. Rondeau

III. Air

IV. Air

V. Minuet

VI. Air

VII. Jig

VIII. Hornpipe

IX. Air

PALLADIO......................................Karl Jenkins