Centre de Gandia - Universitat de València

Taller RCP bàsica

06 Feb 16:30 PM - 18:30 PM @ Centre Internacional de Gandia

El proper 6 de febrer a les 16.30h, el Centre Internacional de Gandia de la UV i l'Associació d'Alumnai i Simpatitzants del Centre Internacional de Gandia (AESCU), organitzen un taller sobre RCP bàsica per tal de repassar l'ús dels desfibril.ladors instal.lats al centre així com per aprendre tècniques bàsiques de primers auxilis. El taller estarà impartit per membres de la Comisió de RCP del departament de Salut de Gandia.

El taller està dirigit a l'alumnat de la Nau Gran

El próximo 6 de febrero a las 16.30h, el Centro Internacional de Gandia de la UV y Asociación de Alumnos y Simpatizantes del Centro Internacional de Gandía (AESCU), organizan un taller sobre RCP básica para repasar el uso de los desfibriladores instalados en el centro así como para aprender técnicas básicas de primeros auxilios. El taller estará impartido por miembros de la Comisión de RCP del departamento de Salud de Gandia.

El taller está dirigido al alumnado de la Nau Gran

Centre de Gandia - Universitat de València