Centre de Gandia - Universitat de València

Som socialment responsables?

11 May 19:00 PM - 20:30 PM @ Centre Internacional de Gandia

Conferència Som socialment responsables? impartida per Tomàs Gonzàlez i Sergio Camisón, ambdós del Departament d'Organització d'Empreses de la UV. Activitat dintre del cicle Conferències d'Unisocietat organitzades des del Vicerectorat de Projecció i Societat de la Universitat de València en col.laboració amb la Càtedra d'Humanisme de la Universitat de València L'activitat tindrà lloc al Centre Internacional de Gandia i, a més, serà retransmesa i gravada per al seu arxiu i possible difusió en repositoris web i/o xarxes socials de la Universitat de València i de la Fundació General.

Conferencia ¿Somos socialmente responsables? impartida por Tomàs Gonzàlez i Sergio Camisón, ambos del Departamento de Organización de Empresas de la UV. Actividad dentro del ciclo Conferencias de Unisocietat organizadas desde el Vicerrectorado de Proyección y Sociedad de la Universitat de València en colaboración con la Cátedra de Humanismo de la Universitat de València La actividad tendrá lugar en el Centro Internacional de Gandia y, además, será retransmitida y grabada para su archivo y posible difusión en repositorios web y/o redes sociales de la Universitat de València y de la Fundación General.

Centre de Gandia - Universitat de València

Contacto Centre de Gandia - Universitat de València