Festival La Cabina

Cloenda XIV edició - Concert Versonautas

19 Nov 19:30 PM - 22:30 PM @ Jardí Botànic de la Universitat de València

19 de novembre 19:30h

Cloenda de la XIV edició del festival La Cabina amb la lectura del Palmarès i lliurament de premis.

Concert en directe de Versonautas que presentaran el seu espectacle Astro Azul.

Versonautas és un projecte d'Ana Sanahuja i Roqui Albero que part de la constant cerca d'un llenguatge híbrid i es troba en els marges de disciplines artístiques com la poesia oral i escènica, la música, la performance i el teatre.

La seua raó creativa es basa a trobar una veu que revele les inquietuds comunes en una societat cada vegada més diversa, propiciant un espai per a la reflexió i entenent l'art com un acte poètic en el qual les imatges o metàfores són símbols que estimulen el pensament lliure.

Astro Azul agafa la idea del batec com a punt de partida. L'espectacle es serveix de la metàfora de l'estrella més jove de l'espai per a reflexionar sobre els orígens i els canvis. En el centre d'aquest ritual escènic es troben els canvis de paradigma, les metamorfosis i mutacions, tant a nivell individual com col·lectiu.

La dramatúrgia es basa en una concepció poètica que dibuixa paisatges sonors amb tints cinematogràfics en una posada en escena que permet la interacció de performance, música experimental, diàleg, paraula recitada i cançó parlada o spoken song.

Cloenda XIV edició - Concert Versonautas

Contacto Festival La Cabina