AlumniUV

Exposició UV - 100 anys fent llibres (Visita guiada)

23 Nov 17:00 PM - 18:00 PM @ Universitat, 2

Dimarts, 23 de novembre de 17:00 a 18:00 hores. Imprescindible inscripció prèvia. La persona inscrita rebrà un correu electrònic amb una entrada amb un codi QR que haurà de presentar a la Consergeria del Centre Cultural La Nau (C/Universitat,2). S'ha d'acudir 10' abans de l'inici de l'activitat i es seguirà emprant la mascareta higiènica i gel hidroalcohòlic. Es seguiran les indicacions sanitàries que recomane el centre. Consulta a més el PROTOCOL COVID-19, https://go.uv.es/Mw9m27I La visita serà guiada per un voluntari cultural de la UV.

Durant el curs 2020-2021 Publicacions de la Universitat de València (PUV), l’editorial de la Universitat de València, celebra el seu centenari. I és que, encara que els llibres i la vida universitària sempre han anat de la mà, és a partir de 1920 que tenim constància, amb el naixement de la revista Anales de la Universidad de Valencia, d’una activitat editorial continuada i estructurada al si de la nostra Universitat.

L’exposició 100 ANYS FENT LLIBRES ens acompanya en aquest viatge que combina tradició i modernitat i ens il·lustra sobre aspectes històrics i actuals de l’activitat editorial al si de la Universitat de València, amb la mirada dirigida cap al futur. Publicacions de la Universitat de València (PUV), que s’ha consolidat com una de les editorials universitàries més prestigioses d’Espanya, està al servei de la comunitat universitària i de la societat on s’insereix.

Martes, 23 de noviembre de 17:00 a 18:00 horas. Imprescindible inscripción previa. La persona inscrita recibirá un correo electrónico con una entrada con un código QR que se deberá presentar en la Consergería del Centre Cultural La Nau (C/Universitat, 2). Se debe acudir 10' antes del inicio de la actividad y se seguirá utilizando la mascarilla higiénica y el gel hidroalcohólico. Se seguirán las indicaciones sanitarias que recomiende el centro. Consulta además el PROTOCOLO COVID-19, https://go.uv.es/Mw9m27I La visita será guiada por un voluntario cultural de la UV.

Durante el curso 2020-2021 Publicacions de la Universitat de València (PUV), la editorial de la Universitat de València, celebra su centenario. Y es que, aunque los libros y la vida universitria siempre han ido de la mano, es a partir de 1920 cuando tenemos constancia, con el nacimiento de la revista Anales de la Universidad de Valencia, de una actividad editorial continuada y estructurada en el seno de nuestra Universitat.

La exposición 100 ANYS FENT LLIBRES nos acompaña en este viaje que combina tradición y modernidad y nos ilustra sobre aspectos históricos y actuales de la actividad editorial en el seno de la Universitat de València, con la mirada dirigida hacia el futuro. Publicacions de la Universitat de València (PUV), que se ha consolidado como una de las editoriales universitarias más prestigiosas de España, está al servicio de la comunidad universitaria y de la sociedad en la cual se inserta.

La COMUNITAT ALUMNIUV es una comunitat oberta a tots els antics alumnes de la Universitat de València i a la ciutadania en general. Una comunitat en al que podrás compartir aprenentatges i trovar a altres antics alumnes amb els mateixos interesos que tú. Una comunitat que et permetrà accedir a tota la informació sobre l'oferta cultural de la Universitat i a descomptes en una gran varietat de serveis. Descobreix al web, www.uv.es/alumniuv tot el que t’oferix la Universitat de València.
·
La COMUNIDAD ALUMNIUV es una comunidad abierta a todos los antiguos alumnos de la Universitat de València y a la ciudadanía en general. Una comunidad en al que podrás compartir aprendizajes y trovar a otros antiguos alumnos con los mismos intereses que tú. Una comunidad que te permitirá acceder a toda la información sobre la oferta cultural de la Universidad y a descuentos en una gran variedad de servicios. Descubre en el web, www.uv.es/alumniuv todo el que te ofrece la Universitat de València.

Contacto AlumniUV