Institut Valencià de Cultura - Festival Ensems

Colectivo Mortero

08 May 18:00 PM - 20:00 PM @ Sala Matilde Salvador de La Nau Centre Cultural de la Universitat de València

Colectivo Mortero ofereix novament una escolta propera i plurifocal. Una selecció d'obres per a ser escoltades en calma i en concert. Espectadors, intèrprets, instruments musicals i tecnològics dispersos i junts en l'espai escènic. Arts radiofòniques, teatre, poesia i música proposen una escolta diferent i atenta al nostre entorn.

Colectivo Mortero ofrece nuevamente una escucha cercana y plurifocal. Una selección de obras para ser escuchadas en calma y en concierto. Espectadores, intérpretes, instrumentos musicales y tecnológicos dispersos y juntos en el espacio escénico. Artes radiofónicas, teatro, poesía y música proponen una escucha distinta y atenta a nuestro entorno.

Colectivo Mortero again gives a multi-focused yet familiar listening experience. A selection of works for calm listening in concert. Audience, players, musical instruments and a variety of technology, all together under one roof. Radiophonic arts, theatre, poetry and music provide a different listening experience attentive to our environment.

Paula Miralles, veu Esther Vidal, violí Pilar Parreño, viola Xuso Barberá, contrabaix, flauta David Sánchez, il·luminació Kika Garcelán, ajudant de direcció David Alarcón, direcció artística

Colectivo Mortero

El Festival Ensems, organitzat per l'Institut Valencià de Cultura, està dedicat a l’experimentació sonora i la nova creació musical. Creat el 1978 celebrarà el 2021 la seua 43a edició.

Contacto Institut Valencià de Cultura - Festival Ensems