VALÈNCIA THINKS GLOBAL

17 May 19:00 PM - 20:30 PM @ Lanauuv

Book wars: l'impacte de la revolució digital en la indústria editorial

Dilluns, 17 de maig de 2021, a les 19.00 hores.

John B. Thompson. Professor Emèrit de Sociologia i membre del Jesus College, Universitat de Cambridge. Conversa amb: Juan Pecourt. Professor Titular de Sociologia UV. Presenta: Adela Cortijo. Directora del Servei de Cultura Universitària UV.

En la conferència ‘Book Wars, l'impacte de la revolució digital en la indústria editorial’, el sociòleg John B. Thompson reflexionarà sobre la situació actual de la indústria del llibre i les vastes transformacions que ha experimentat en les últimes dècades. El llibre imprés en paper ha demostrat ser una forma cultural molt resistent, però la revolució tecnològica ha provocat canvis profunds i generat nous actors que ara exerceixen un poder sense precedents, amb conseqüències també en l'entorn més ampli de la informació i la comunicació. En aquest context caracteritzat per l'emergència de nous reptes i oportunitats, els editors tracten de redefinir el seu paper i trobar el seu lloc en l'era digital.

Després de la seua conferència, John B. Thompson dialogarà amb Juan Pecourt, professor titular de Sociologia de la Universitat de València, sobre tots aquests fenòmens. L'acte serà presentat per Adela Cortijo, directora del Servei de Cultura Universitària UV.

NO ES NECESSITA INSCRIPCIÓ. PER A SEGUIR LA SESSIÓ CAL ENTRAR AL CANAL YOUTUBE DEL CENTRE CULTURAL LA NAU EL DIA I HORA INDICATS: http://www.youtube.com/c/CentreCulturalLaNauUV

Book wars: el impacto de la revolución digital en la industria editorial

Lunes, 17 de mayo de 2021, a las 19.00 horas.

John B. Thompson. Profesor Emérito de Sociología y miembro del Jesus College, Universidad de Cambridge. Conversa con: Juan Pecourt. Profesor Titular de Sociología UV. Presenta: Adela Cortijo. Directora del Servicio de Cultura Universitaria UV.

En la conferencia ‘Book Wars, el impacto de la revolución digital en la industria editorial’, el sociólogo John B. Thompson reflexionará sobre la situación actual de la industria del libro y las profundas transformaciones que ha experimentado en las últimas décadas. El libro impreso en papel ha demostrado ser una forma cultural muy resistente, pero la revolución tecnológica ha provocado cambios estructurales y generado nuevos actores que ahora ejercen un poder sin precedentes, con consecuencias también en el entorno más amplio de la información y la comunicación. En este contexto caracterizado por la emergencia de nuevos retos y oportunidades, los editores tratan de redefinir su papel y encontrar su lugar en la era digital.

Tras su conferencia, John B. Thompson dialogará con Juan Pecourt, profesor titular de Sociología de la Universitat de València, sobre todos estos fenómenos. El acto será presentado por Adela Cortijo, directora del Servicio de Cultura Universitaria UV.

NO SE NECESITA INSCRIPCIÓN. PARA SEGUIR LA SESIÓN HAY QUE ENTRAR EN EL CANAL YOUTUBE DEL CENTRE CULTURAL LA NAU EL DÍA Y HORA INDICADOS: http://www.youtube.com/c/CentreCulturalLaNauUV

Book wars: l'impacte de la revolució digital en la indústria editorial

VALÈNCIA THINKS GLOBAL: Imaginem el futur.
Contacte: observatori.cultural@uv.es

Contacto VALÈNCIA THINKS GLOBAL