AlumniUV

Ruta per la València Republicana (Grup 2)

26 Sep 11:00 AM - 13:00 PM @ Avenida Marques de Sotelo, 12, 46002 València

Jose Mª Azcárraga Testor forma part del col·lectiu Alumni UV, es Biòleg i va ser professor de l'Institut Lluis Vives i professor associat a la Universitat de València dins del Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials). En 2006 va encetar unes rutes guiades per la València republicana i ha estat promotor de publicacions i exposicions centrades en la memòria històrica, la República i la Guerra Civil.

La ruta que ací es presenta és una proposta més que convida a l'observació i a la reflexió sobre uns fets que van succeir en uns llocs concrets. És una ruta amb connotacions arqueològiques: utilitza els vestigis materials i “desenterra” les històries que romanen ocultes. I no deixa de ser una ruta que reivindica la protecció activa d'un patrimoni oblidat que, fins fa poc, mancava de la més mínima senyalització.

L'activitat serà el dia 26 de setembre. El GRUP 2 començarà la visita en l'Institut Lluis Vives a les 11h i finalitzarà en les Torres dels Serrans a les 13h. Es una activitat gratuïta i no compta amb llista d'espera. Et recomanem que portes lector de codi QR en el mòbil per a poder compartir algunes imatges i documents. Consulta el PROTOCOL COVID-19 https://go.uv.es/CaHB307

En el cas de que no es poguera realitzar l'activitat, s'informarà a les persones inscrites mitjançant un correu electrònic.

Jose Mª Azcárraga Testor forma parte del colectivo Alumni UV, es Biólogo y fue profesor del Instituto Lluis Vives y profesor asociado en la Universitat de València dentro del Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales). En 2006 comenzó unas rutas guiadas por la València republicana y ha sido promotor de publicaciones y exposiciones centradas en la memoria histórica, la República y la Guerra Civil.

La ruta que aquí se presenta es una propuesta más que invita a la observación y a la reflexión sobre unos hechos que sucedieron en unos lugares concretos. Es una ruta con connotaciones arqueológicas: utiliza los vestigios materiales y “desentierra” las historias que permanecen ocultas. Y no deja de ser una ruta que reivindica la protección activa de un patrimonio olvidado que, hasta hace poco, carecía de la más mínima señalización.

La actividad será el día 26 de septiembre. El GRUPO 2 comenzará la visita en el Instituto Luis Vives a las 11h y finalizará en las Torres de Serranos a las 13h. Es una actividad gratuita y no cuenta con lista de espera. Te recomendamos que lleves lector de código QR en el móvil para poder compartir algunas imágenes y documentos. Consulta el PROTOCOL COVID-19 https://go.uv.es/CaHB307

En el caso de que no se pueda realizar la actividad, se informará a las personas inscritas mediante un correo electrónico.

La COMUNITAT ALUMNIUV es una comunitat oberta a tots els antics alumnes de la Universitat de València i a la ciutadania en general. Una comunitat en al que podrás compartir aprenentatges i trovar a altres antics alumnes amb els mateixos interesos que tú. Una comunitat que et permetrà accedir a tota la informació sobre l'oferta cultural de la Universitat i a descomptes en una gran varietat de serveis. Descobreix al web, www.uv.es/alumniuv tot el que t’oferix la Universitat de València.
·
La COMUNIDAD ALUMNIUV es una comunidad abierta a todos los antiguos alumnos de la Universitat de València y a la ciudadanía en general. Una comunidad en al que podrás compartir aprendizajes y trovar a otros antiguos alumnos con los mismos intereses que tú. Una comunidad que te permitirá acceder a toda la información sobre la oferta cultural de la Universidad y a descuentos en una gran variedad de servicios. Descubre en el web, www.uv.es/alumniuv todo el que te ofrece la Universitat de València.

Contacto AlumniUV