Servei d'Exposicions

Visita guiada a l'exposició 'Let´s bring blacks home'

07 Mar 12:00 PM - 13:00 PM @ Centre Cultural La Nau

El Centre Cultural La Nau organitza una visita guiada a l'exposició 'Let´s bring blacks home'. L'activitat, dirigida pels comissaris de l'exposició Hasan G. López i Nicolás Sánchez, és completament gratuïta i aprofundirà en els imaginaris col·lectius que primer amb la literatura i després amb l'explosió de la cultura de masses, les societats europees van heretar del seu període colonial.

Visita guiada a l'exposició 'Let´s bring blacks home'

El Centre Cultural La Nau està situat en l'edifici històric, declarat Bé d'Interès Cultural en 1981, més antic i emblemàtic de la Universitat de València des de la seua fundació a la fi del s. XV.

L'edifici és un exemple d'arquitectura neoclàssica valenciana, especialment en les seues façanes i claustre. La seua configuració arquitectònica actual és fruit d'una successió d'intervencions que han anat adaptant l'edifici a les seues diferents funcions i necessitats al llarg de més de cinc segles, des del primer disseny encarregat a Pere Compte fins a les més recents intervencions (1999 i 2012) que han actualitzat la seua funcionalitat i posada al dia les seues infraestructures per a fer d'aquest edifici històric un centre cultural de referència en al ciutat de València.

En l'actualitat, La Nau a més de constituir la seu institucional del Rectorat i del Vicerectorat de Cultura i Esport, acull, com a Centre Cultural, una part important de les activitats culturals de la Universitat de València (exposicions, teatre, cine i música) i és un espai de trobada i debat (conferències i congressos). Dins de la programació pròpia, els festivals de música i cinema com Serenates i la Cabina són ja un referent a la ciutat de València.

Contacto Servei d'Exposicions