Proyección de la película documental "El método Farrer" con la presencia de la directora Esther Morente y el productor Ramiro Acero, para el coloquio posterior.
Actividad organizada por el Aula de Cinema UV, UV Societat, y la Academia Valenciana del Audiovisual (AVAV). Con la colaboración del Ayuntamiento de Utiel.
2024, 79 minutos
Documental
Llengua: Anglès, subtítols en castellà
Dirigida per Esther Morente García
Produïda per Sunrise Pictures
Nominada al Premi Lola Gaos 2024 al millor llargmetratge documental.
https://premislolagaos.com/peliculas/el-metode-farrer/
SINOPSIS
Desde 1997, el mestre d’institut Bruce Farrer porta encarregant als seus alumnes una tasca: escriure’s una carta a ells mateixos sobre com imaginen la seva vida d’ací a vint anys. Ell mateix guarda totes aquestes cartes i, vint anys després, els les envia per correu postal. Recorrent l’impacte que produeixen en els seus destinataris, EL MÈTODE FARRER retrata, en un to de fantasia, la tasca d’un genuí professor canadenc i elabora una sorprenent reflexió sobre el xiquet que tots portem dins i que, potser, hem oblidat. EL MÈTODE FARRER irromp com un recordatori que ens permet detenir-nos, fer la vista enrere i plantejar-nos que mai és tard per a (re)connectar. Ens fa ser testimonis de com una cosa tan senzilla com escriure una carta pot provocar una autèntica revolució. De vegades, n’hi ha prou amb un simple gest per a deixar llega (AVAV)