Col·lecció Martínez Guerricabeitia, Centre Cultural la Nau

Visita guiada el 18 de juliol de 2024 amb el comissari a l'exposició "Art, dolor i compromís. Dones en la Col·lecció Martínez Guerricabeitia"

18 Jul 18:30 PM - 19:30 PM @ UniversitatdeValencia

Visita guiada a l'exposició "Art, dolor i compromís. Dones en la Col·lecció Martínez Guerricabeitia" realitzada per Rafael Gil Salinas, catedràtic del Departament d'Història de l'Art de la Universitat de València i co-comissari de la mostra.

Data i hora: dijous, 18 de juliol de 2024 a les 18:30 h.

Lloc de trobada: Casa de Cultura Marqués de González de Quirós - Passeig de Germanies, 13 - Gandia

Organitza: Universitat de València / Ajuntament de Gandia / Vicerectorat de Cultura i Societat / UV Gandia / Col∙lecció Martínez Guerricabeitia - Fundació General de la Universitat de València /

Col·labora: Diputació de València / Caixa Popular

Contacto Col·lecció Martínez Guerricabeitia, Centre Cultural la Nau