Serenates Centre Cultural La Nau

30 Jun 22:00 PM - 23:30 PM @ Centre Cultural La Nau

Drumming - Alxarq percussió

secció de percussió OFUV- Il·luminació i projeccions: Labluz UPV

El grup Alxarq Percussió celebra el seu desè aniversari amb la presentació en concert de l’obra Drumming, de Steve Reich, peça capital del minimalisme modern dels anys 70, amb la col·laboració d’ una selecció de músics de l’Orquestra Filharmònica de la Universitat de València. Drumming es desenvolupa en 4 parts que componen una contínua atmosfera rítmica desgranada en el pols atòmic com a cèl·lula de moviment que travessa el llarg de tota la peça, des dels bongos del primer moviment, les marimbes i veus del segon, els glockenspiels i el flautí del tercer, per acabar amb tots els instruments en el moviment final. La música estarà acompanyada d’una il·luminació interactiva creada i sincronitzada en directe pel Labluz de la Universitat Politècnica de València.

El grupo Alxarq Percusión celebra su décimo cumpleaños con la presentación en concierto de la obra Drumming de Steve Reich, pieza capital del minimalismo moderno de los años 70, con la colaboración de una selección de músicos de la Orquesta Filarmónica de la Universitat de València. Drumming se desarrolla en 4 partes que componen una continua atmósfera rítmica desgranada en el pulso atómico como célula de movimiento que travesía el largo de toda la pieza, desde los bongos del primer movimiento, las marimbas y voces del segundo, los glockenspiels y el flautín del tercero, para acabar con todos los instrumentos en el movimiento final. La música estará acompañada de una iluminación interactiva creada y sincronizada en directo por el Labluz de la Universitat Politècnica de València.

Condicions de la reserva / Condiciones reserva

Les entrades es poden adquirir a aquesta plataforma On-line / Las entradas pueden adquirirse a través de este sistema online de reservas

Una vegada realitzada la reserva vos arribarà un missatge amb el tiquet que vos demanaran en el moment d'accedir a la sala / Una vez realizada la reserva os llegará un mensaje con el tiquet que os pedirán para acceder a la sala.

Les localitats no son numerades (màxim 5 per reserva) / Las localidades no son numeradas (máximo 5 por reserva).

Condiciones de la reserva