Serenates Centre Cultural La Nau

If I am - Orfeó Universitari de València

29 Jun 22:00 PM - 23:30 PM @ Centre Cultural La Nau

If I am - Orfeó Universitari de València

Fernando Pascual, violí Aldo Mata, violoncel Francisco Sanchis, Mario Porcar, Borja Camps i Manuel Sánchez, percussió. Orfeó Universitari de València Francesc Valldecabres, director

L’Orfeó Universitari de València presenta quatre obres corals que crearan ambients i connexions ben diferents i pròpies del nostre temps. Així, doncs, podrem escoltar la força de l’americà David Lang amb If I am silent (2019), obra amb un sentit estructural ple de connexions internes que reforcen el missatge d’un text aclaparador. L’Stabat mater (1986) del noruec Nystedt, escrit amb una amalgama de recursos compositius i un tractament eclèctic d’aquest text llatí. Plainscapes (2002), del letó Peteris Vasks, obra d’ambients que busca evocar la bellesa de les planures del país bàltic, que tanca amb la visió del despertar de la natura. L’espectacle es tancarà amb el Concerto for marimba and choir (2010), de l’americà Gene Koshinski, mostra de virtuosisme i força rítmica per a tots els intèrprets.

El Orfeón Universitario de València presenta cuatro obras corales que crearán ambientes y conexiones muy diferentes y propias de nuestro tiempo. Así, pues, podremos escuchar la fuerza del americano David Lang con If I am silent (2019), obra con un sentido estructural lleno de conexiones internas que refuerzan el mensaje de un texto agobiante. El Stabat mater (1986) del noruego Nystedt, escrito con una amalgama de recursos compositivos y un tratamiento ecléctico de este texto latino. Plainscapes (2002), del letón Peteris Vasks, obra de ambientes que busca evocar la belleza de las llanuras del país báltico, que finalitza con la visión del despertar de la natura. El espectáculo se cerrará con lo Concert for marimba and choir (2010), del americano Gene Koshinski, muestra de virtuosismo y bastante rítmica para todos los intérpretes.

Condicions de la reserva / Condiciones reserva

Les entrades es poden adquirir a aquesta plataforma On-line / Las entradas pueden adquirirse a través de este sistema online de reservas

Una vegada realitzada la reserva vos arribarà un missatge amb el tiquet que vos demanaran en el moment d'accedir a la sala / Una vez realizada la reserva os llegará un mensaje con el tiquet que os pedirán para acceder a la sala.

Les localitats no son numerades (màxim 5 per reserva) / Las localidades no son numeradas (máximo 5 por reserva).

Condiciones de la reserva