Serenates Centre Cultural La Nau

Canciones para una urgencia - Marwán

26 Jun 22:00 PM - 23:30 PM @ Centre Cultural La Nau

Gira 20 aniversari - Canciones para una urgencia - Marwán

Trio acústic: piano, veu i guitarra

Marwán, una de les principals veus de la cançó d‘autor a Espanya i a l‘Amèrica Llatina, torna amb el seu disc 20 aniversario, amb què reinterpreta les seues cançons amb un so més modern que atén a l‘evolució natural d‘un artista que no ha parat de créixer. Fugir de tot clixé ampliant el seu aspecte sonor per acostar-se més als seus gustos actuals i a un univers més ampli ha sigut la tònica de cerca d’aquest disc, amb el qual farà una gira internacional de més de 60 concerts que portarà Marwán per 10 països per celebrar el seu aniversari musical.

Marwán, una de las principales voces de la canción de autor en España y Latinoamérica, regresa con su disco 20 aniversario con el que reinterpreta sus canciones con un sonido más moderno que atiende a la evolución natural de un artista que no ha parado de crecer. Huir de todo cliché ampliando su aspecto sonoro para acercarse más a sus gustos actuales y a un universo más amplio ha sido la tónica de búsqueda de este disco, con el que realizará una gira internacional de más de 60 conciertos que llevará a Marwán por 10 países para celebrar su cumpleaños musical.

Condicions de la reserva / Condiciones reserva

Les entrades es poden adquirir a aquesta plataforma On-line / Las entradas pueden adquirirse a través de este sistema online de reservas

Una vegada realitzada la reserva vos arribarà un missatge amb el tiquet que vos demanaran en el moment d'accedir a la sala / Una vez realizada la reserva os llegará un mensaje con el tiquet que os pedirán para acceder a la sala.

Les localitats no son numerades (màxim 5 per reserva) / Las localidades no son numeradas (máximo 5 por reserva).

Condiciones de la reserva