Serenates Centre Cultural La Nau

Sorolla - Orquestra Filharmònica de la Universitat de València

Hilari Garcia Gázquez, director

Videoescena: Escola d’Art i Superior de Disseny de València i Midiclorian

L’Orquestra Filharmònica de la Universitat de València presenta l’espectacle SOROLLA, en el qual es fusionen músiques i imatges inspirades en les obres pictòriques creades per Joaquín Sorolla per a la col·lecció Vision of Spain, encarregada per la Hispanic Society de Nova York el 1911. Així, la música per al ballet Sorolla (2013), del compositor valencià Juan J. Colomer (1966- ), estarà acompanyada de la projecció de videoescenes creades i sincronitzades en directe pels alumnes de l’Escola d’Art i Superior de Disseny València, com a resultat del taller impartit per l’artista visual Midiclorian.

La Orquestra Filharmònica de la Universitat de València presenta el espectáculo SOROLLA, en el cual se fusionan músicas e imágenes inspiradas en las obras pictóricas creadas por Joaquín Sorolla para la colección Vision of Spain, encargada por la Hispanic Society de Nueva York el 1911. Así, la música para el ballet Sorolla (2013), del compositor valenciano Juan J. Colomer (1966- ), estará acompañada de la proyección de videoescenas creadas y sincronizadas en directo por los alumnos de la Escuela de Arte y Superior de Diseño València, como resultado del taller impartido por el artista visual Midiclorian.

Condicions de la reserva / Condiciones reserva

Les entrades es poden adquirir a aquesta plataforma On-line / Las entradas pueden adquirirse a través de este sistema online de reservas

Una vegada realitzada la reserva vos arribarà un missatge amb el tiquet que vos demanaran en el moment d'accedir a la sala / Una vez realizada la reserva os llegará un mensaje con el tiquet que os pedirán para acceder a la sala.

Les localitats no son numerades (màxim 5 per reserva) / Las localidades no son numeradas (máximo 5 por reserva).

Condiciones de la reserva