Observatori Cultural UV

18 Oct 18:00 PM - 20:30 PM @ Centre Cultural La Nau UV

L’Observatori Cultural de la UV presenta:

Dimecres 18 d'octubre de 2023, a les 18.00 hores

Aula Magna, Centre Cultural La Nau UV**

Conferència de Jorge Riechmann, professor titular d'Ètica i Filosofia política, Universitat Autònoma de Madrid

Presenta i modera: Raúl Abeledo, cap responsable de iniciatives de l’Observatori Cultural UV.

Des de mitjan anys vuitanta, el prolífic autor d'assajos Jorge Riechmann (Madrid, 1962), s'ha dedicat a reflexionar sobre les diferents dimensions de la crisi ecologicosocial en què estem submergits. L'ecologia política i el pensament ecològic des del qual planteja els seus postulats prenen forma en el concepte “humanitats ecològiques”, a través del qual busca desenvolupar una ‘simbioètica’ en el marc d'una cultura amiga de la Terra des d'una perspectiva dialògica i interdisciplinària. El títol de la conferència és, precisament, la seua proposta –tan ineludible com innegable– per a la transició ecosocial i l'assentament d'una nova concepció de societat sustentable.

Inscripció necessària i gratuïta: https://events.fundacio.es/o/35

Més informació: www.uv.es/observatoricultural

El Observatori Cultural de la UV presenta:

‘METANOIA - SOBRE LA CONVERSIÓN ECOSOCIAL QUE NECESITAMOS’

Miércoles 18 de octubre de 2023, a las 18:00 horas Aula Magna, Centre Cultural La Nau UV

Conferencia de Jorge Riechmann, profesor titular de Ética y Filosofía política, Universidad Autónoma de Madrid

Presenta y modera: Raúl Abeledo, cap responsable de iniciativas del Observatori Cultural UV.

Desde mediados de los años ochenta, el prolífico autor de ensayos Jorge Riechmann (Madrid, 1962), se ha dedicado a reflexionar sobre las diferentes dimensiones de la crisis ecológico-social en la que estamos sumergidos. La ecología política y el pensamiento ecológico desde el cual plantea sus postulados toman forma en el concepto Humanidades Ecológicas a través del cual busca desarrollar una ‘simbioética’ en el marco de una cultura amiga de la Tierra desde una perspectiva dialógica e interdisciplinar. El título de la conferencia es, precisamente, su propuesta –tan ineludible como innegable– para la transición ecosocial y el asentamiento de una nueva concepción de sociedad sustentable.

Inscripción necesaria y gratuita: https://events.fundacio.es/o/35

Más información: www.uv.es/observatoricultural