Col·lecció Martínez Guerricabeitia, Centre Cultural la Nau

Visita guiada amb els comissaris a l'exposició "Signes de puntuació. Passat i present del Premi de Pintura de la Fundació Mainel (1998-2023)"

05 Oct 19:00 PM - 20:00 PM @ Visita amb comissaris

Visita guiada a l'exposició "Signes de puntuació. Passat i present del Premi de Pintura de la Fundació Mainel (1998-2023)" realitzada per Jorge Sebastián Lozano, professor del Departament d'Història de l'Art de la Universitat de València i comissari de la mostra, i Inma Zarranz, comissària de la mostra i gestora cultural de la Fundació Mainel.

Data i hora: dijous, 5 d'octubre a les 19 h.

Lloc de trobada: Sala Martínez Guerricabeitia, Centre Cultural La Nau, 1a planta

Organitza: Centre Cultural La Nau, Universitat de València Fundació Mainel Col∙lecció Martínez Guerricabeitia - Fundació General de la Universitat de València

Contacto Col·lecció Martínez Guerricabeitia, Centre Cultural la Nau