Noves festes per descobrir a la Comunitat Valenciana (Conferència-Alumni Comparteix)

22 May 18:00 PM - 19:30 PM @ Av. Blasco Ibañez, 21

AlumniUV Premium (si tens carnet AlumniUV)

AlumniUV Premium (si tienes carné AlumniUV)

Gratuita
AlumniUV Basic / Públic en general

AlumniUV Basic / Público en general

Gratuita

Dimecres, 22 de maig Horari: 18:00 a 19:30 h Lloc: Facultat de Psicologia - Saló de Graus, planta baixa de l'edifici principal (Avgda. Blasco Ibañez, 21) Llengua: valencià

Cada persona inscrita ha d'especificar les seues dades personals. No s'acceptaran inscripcions amb dades duplicades. S'ha d'acudir 10' abans a l'espai on es realitze l'activitat. La conferència serà gravada per a pujar-la a la web d'AlumniUV i es podrà difondre en xarxes socials de la Fundació General.

Si t'estimes les festes i tradicions valencianes, no pots deixar d'acudir a la xarrada que oferirà Enrique Collado el dimecres 22 de maig. Un veritable corre mons que s'ha apropat a cada racó de la nostra terra per descobrir les seues festes i donar-les a conéixer per tot arreu. Per a aquesta ocasió ha escollit deu festes molt poc conegudes i que des del seu punt de vista mereixen una dedicació especial. Al llarg de la xarrada ens anirà desgranant des de les festes a Zorita del Maestrat de la Mare de Déu de la Balma, el Cant de la Sibil·la d'Ontinyent, la Nit de Fatxos d'Onil, fins als Escacs vivents de Xàbia o les Carasses de Petrer. Altres pobles com Villena, Beneixama, Monover i Benilloba també ens acompanyaran. Unes festes amb valors, peculiaritats i història que les fan úniques.

Enrique Collado Belda es dedica al periodisme cultural i festiu des de 1987 i actualment dirigeix el projecte audiovisual 'Som Patrimoni', dedicat a la difusió de les Festes, Cultura i Tradicions de la Comunitat Valenciana. És Doctor en Farmàcia per la Universitat de València i Doctor en Comunicació per la Universitat CEU Cardenal Herrera.

Miércoles, 22 de mayo Horario: 18:00 a 19:30 h Lugar: Facultat de Psicología - Saló de Graus, planta baja del edificio principal (Av. Blasco Ibañez, 21) Lengua: valenciano

Cada persona inscrita tiene que especificar sus datos personales. No se aceptarán inscripciones con datos duplicados. Se tiene que acudir 10' antes en el espacio donde se realice la actividad. La conferencia será grabada para subirla a la web de AlumniUV y se podrá difundir en redes sociales de la Fundación General.

Si valoras las fiestas y tradiciones valencianas, no puedes dejar de acudir a la charla que ofrecerá Enrique Collado el miércoles 22 de mayo. Un verdadero corre mundos que se ha acercado a cada rincón de nuestra tierra para descubrir sus fiestas y darlas a conocer por todas partes. Para esta ocasión ha escogido diez fiestas muy poco conocidas y que desde su punto de vista merecen una dedicación especial. A lo largo de la charla nos irá desgranando desde las fiestas a Zorita del Maestrat de la Virgen María de la Balma, el Canto de Sibila de Ontinyent, la "Nit de Fatxos" de Onil, hasta el Ajedrez viviente de Jávea o las "Carasses" de Petrer. Otros pueblos como Villena, Beneixama, Monover y Benilloba también nos acompañarán. Unas fiestas con valores, peculiaridades e historia que las hacen únicas.

Enrique Collado Belda se dedica al periodismo cultural y festivo desde 1987 y actualmente dirige el proyecto audiovisual 'Somos Patrimonio', dedicado a la difusión de las Fiestas, Cultura y Tradiciones de la Comunidad Valenciana. Es Doctor en Farmacia por la Universitat de València y Doctor en Comunicación por la Universidad CEU Cardenal Herrera.