Formació GVA-Universitat

Màrqueting de sentits. Entre el presencial i el digital.

20 Apr 09:30 AM - 12:30 PM @ Centre Cultural La Nau

inscripciones

Este Actividad ya ha terminado.

Información

Curs: Màrqueting de sentits. Entre el presencial i el digital.

En el màrqueting tot està interconnectat i el nostre públic està en el centre. És per això, que cada vegada és més efectiu generar relacions pròximes i més íntimes combinant l’acció presencial amb l’ecosistema digital. Un viatge al voltant de les principals tendències en canals i eines digitals per a entendre com pensar les estratègies segons els objectius de màrqueting apropiades per a cada públic.

Imparteix:

  • Sandra Sancho Ruiz, Gestora Cultural, llicenciada en Publicitat i Màrqueting. Des de fa 9 anys és cofundadora de Lavisible, agència de comunicació per al sector cultural. En l’actualitat és la coordinadora de comunicació de Teatres Municipals de València, del Museu LETNO i de festivals com el MIM de Sueca o la Bienal de cinema de Dona i Cinema. També és directora del projecte d’implicació artística Pobles en peu d’Art.

Data i hora: dijous, 20 d'abril de 9.30h. a 12.30h.

Lloc: Sala de Bigues del Centre Cultural La Nau (Universitat de València).

Hores: 3 hores (100% presencial).

Preu del curs: gratuït o 30€ si vols certificat d'assistència.

Comparte la actividad

Contacto Formació GVA-Universitat