Observatori Cultural UV

‘CULTURA DEL ROCK & ROLL’

11 May 18:00 PM - 20:30 PM @ Lanauuv

L’Observatori Cultural de la UV presenta:

‘CULTURA DEL ROCK & ROLL

Dijous, 11 de maig, 18.00 h Aula Magna, Centre Cultural La Nau UV

La promoció i el desenvolupament de la indústria musical del territori valencià és possible gràcies a la participació de diversos agents de l’ecosistema cultural local. La seua interacció i col·laboració arriba a transcendir els aspectes purament artístics per a impactar en assumptes econòmics i socials. Al costat del periodista cultural Eduardo Guillot, identificarem els principals desafiaments que han evitat les persones responsables de tres projectes emblemàtics: el festival autogestionat Funtastic Dracula Carnival, amb 18 anys de trajectòria; la sala 16 Toneladas, que anualment programa més de 200 concerts; i el segell i distribuïdora independent de l’underground local, Flexidiscos.

Intervenen:

Paloma Borbone, codirectora i CEO Funtastic Dracula Carnival

José de Rueda, gerent i programador de 16 Toneladas

Óscar, Flexidiscos

Modera: Eduardo Guillot, periodista cultural.

Sessió presencial a l’Aula Magna, Centre Cultural La Nau.

Inscripció necessària i gratuïta en https://events.fundacio.es/o/35

Més informació en www.uv.es/observatoricultural

El Observatori Cultural de la UV presenta:

‘CULTURA DEL ROCK & ROLL

Jueves 11 de mayo, 18:00 horas Aula Magna, Centre Cultural La Nau UV

La promoción y desarrollo de la industria musical del territorio valenciano es posible gracias a la participación de diversos agentes del ecosistema cultural local. Su interacción y colaboración logra trascender los aspectos puramente artísticos para impactar en asuntos económicos y sociales. Junto al periodista cultural Eduardo Guillot, identificaremos los principales desafíos que han sorteado las personas responsables de tres emblemáticos proyectos: el festival autogestionado Funtastic Dracula Carnival, con 18 años de trayectoria; la sala 16 Toneladas, que anualmente programa más de 200 conciertos; y el sello y distribuidora independiente del underground local, Flexidiscos.

Intervienen:

Óscar, Flexidiscos

Paloma Borbone, co-directora y CEO Funtastic Dracula Carnival

José de Rueda, gerente y programador de 16 Toneladas

Modera: Eduardo Guillot, periodista cultural.

Sesión presencial en el Aula Magna, Centre Cultural La Nau.

Inscripción necesaria y gratuita: https://events.fundacio.es/o/35

Más información: www.uv.es/observatoricultural