Arxiu Valencià del Disseny

Webinars ARXIU VALENCIÀ DEL DISSENY - Disseny i innovació social. De què parlem quan diem disseny?

28 Jun 11:30 AM - 13:00 PM @ plataforma Zoom de la UV

El diseño no sólo desde una perspectiva económica (expertise) sino también desde su dimensión social, es decir, vinculado a su capacidad para articular, desde la creatividad, la innovación y la participación, propuestas encaminadas a dar respuesta a las nuevas y emergentes realidades. Una conversación entre diversos agentes (sociedad civil, administración pública, entidades académicas y empresas) con el objetivo de lanzar interrogantes y abrir líneas de investigación y colaboración.

El disseny no només des d'una perspectiva econòmica (expertise) sinó també des de la seua dimensió social, és a dir, vinculat a la seua capacitat per articular, des de la creativitat, la innovació i la participació, propostes encaminades a donar resposta a les noves i emergents realitats. Una conversa entre diversos agents (societat civil, administració pública, entitats acadèmiques i empreses) amb l'objectiu de llançar interrogants i obrir línies d’investigació i col·laboració.

Webinars ARXIU VALENCIÀ DEL DISSENY - Disseny i innovació  social. De què parlem quan  diem disseny?

Contacto Arxiu Valencià del Disseny