Observatori Cultural UV

21 Feb 18:00 PM - 20:00 PM @ Lanauuv

Activisme cultural enfront de la depredació del territori

Dilluns, 21 de febrer de 2022, a les 18 hores. Aula Magna, Centre Cultural La Nau UV.

Ponència marc: Iñaki López (Agitador cultural. Grup de Mapes MonferoDiNON)

Taula redona: Julio Rodrigo (Plataforma Sierra de Chiva); Rosa Más (Asociación Amigos del Mas de la Mateba); Julián Soriano (Utiel-Requena Sostenible); Carmela Cerdá (Asociación Naturalista de Ayora y La Valle - ANAV); Luis Alís (Salvemos Farrajón).

Presenta: Ester Alba (vicerectora de Cultura i Esport UV). Modera: Raúl Abeledo (director acadèmic Observatori Cultural UV).

Sessió presencial Aula Magna, Centre Cultural La Nau. Inscripció necessària i gratuïta.

Retransmissió en línia Canal YouTube Centre Cultural La Nau: http://www.youtube.com/c/centreculturallanauuv

Davant la ràpida expansió dels macroprojectes d'energies renovables en el món rural, veïns i veïnes de tota la geografia espanyola s'estan organitzant en plataformes per a lluitar contra l'oligopoli energètic i alertar de l'impacte mediambiental i dels enormes perjudicis que aquests megaparques eòlics i fotovoltaics suposen per a les comunitats rurals, la seua economia, la seua salut i les seues formes de vida. Amb l'objectiu de conéixer les claus d'aquest fenomen i continuar creant xarxes de col·laboració ciutadana en defensa del territori, l'Observatori Cultural de la Universitat de València organitza aquest seminari, que comptarà amb persones expertes en diferents àmbits i activistes per la protecció del medi ambient pertanyents a diverses organitzacions valencianes.

• Totes les activitats de l'Observatori Cultural UV compleixen les mesures de seguretat e higiene (protocol covid-19)

Activismo cultural frente a la depredación del territorio

Lunes, 21 de febrero de 2022, a las 18 horas. Aula Magna, Centre Cultural La Nau UV.

Ponencia marco: Iñaki López (Agitador cultural. Grupo de Mapas MonferoDiNON)

Mesa redonda: Julio Rodrigo (Plataforma Sierra de Chiva); Rosa Más (Asociación Amigos del Mas de la Mateba); Julián Soriano (Utiel-Requena Sostenible); Carmela Cerdá (Asociación Naturalista de Ayora y La Valle - ANAV); Luis Alís (Salvemos Farrajón).

Presenta: Ester Alba (vicerrectora de Cultura y Deporte UV). Modera: Raúl Abeledo (director académico Observatorio Cultural UV).

Sesión presencial Aula Magna, Centre Cultural La Nau. Inscripción necesaria y gratuita.

Retransmisión online Canal YouTube Centre Cultural La Nau: http://www.youtube.com/c/centreculturallanauuv

Ante la rápida expansión de los macroproyectos de energías renovables en el mundo rural, vecinos y vecinas de toda la geografía española se están organizando en plataformas para luchar contra el oligopolio energético y alertar del impacto medioambiental y de los enormes perjuicios que estos megaparques eólicos y fotovoltaicos suponen para las comunidades rurales, su economía, su salud y sus formas de vida. Con el objetivo de conocer las claves de este fenómeno y seguir creando redes de colaboración ciudadana en defensa del territorio, el Observatorio Cultural de la Universitat de València organiza este seminario, que contará con personas expertas en diferentes ámbitos y activistas por la protección del medio ambiente pertenecientes a diversas organizaciones valencianas.

• Todas las actividades del Observatorio Cultural UV cumplen las medidas de seguridad e higiene (protocolo Covid-19)

Observatori Cultural de la Universitat de València

Contacto Observatori Cultural UV