Aula de Cinema

CICLE AMNISTIA INTERNACIONAL

1 de febrer · 19:00 h · Aula Magna

Así crecen los enanos · Raúl Serrano Jiménez · Espanya · 2019 · 93’

Projecte documental sobre xiquets i adolescents tutelats.

La vida d'un menor tutelat forma un univers paral·lel a l'univers comú de la majoria. Per què entren en un centre, quin organisme s'encarrega de valorar la seua situació i sobre la base de quines situacions, com accepten la realitat que els ha tocat viure, com els influeix el món exterior, què pensen d'ell persones alienes al seu entorn diari (la societat) i per què han de madurar abans del normal, són les circumstàncies que analitzarem amb el degut respecte.

CICLO AMNISTÍA INTERNACIONAL

1 de febrero · 19:00 h · Aula Magna

Así crecen los enanos · Raúl Serrano Jiménez · España · 2019 · 93’

Proyecto documental sobre niños y adolescentes tutelados.

La vida de un menor tutelado forma un universo paralelo al universo común de la mayoría. Por qué entran en un centro, qué organismo se encarga de valorar su situación y en base a qué situaciones, cómo aceptan la realidad que les ha tocado vivir, cómo les influye el mundo exterior, qué piensan de él personas ajenas a su entorno diario (la sociedad) y por qué han de madurar antes de lo normal, son las circunstancias que analizaremos con el debido respeto.

1 de febrer - Así crecen los enanos

Contacto Aula de Cinema