Centre de Gandia - Universitat de València

Conferència: Cap a un món amb uns drets humans amb característiques xineses

10 Nov 19:00 PM - 20:30 PM @ Centre Internacional de Gandia

Conferència ' Cap a un món amb uns drets humans amb característiques xineses impartida per José Elías Esteve, Departament de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals de la Universitat de València. Activitat dintre del cicle Conferències d'Unisocietat organitzades des del Vicerectorat de Projecció i Societat de la Universitat de València L'activitat tindrà lloc al Centre Internacional de Gandia i, a més, serà retransmesa i gravada per al seu arxiu i possible difusió en repositoris web i/o xarxes socials de la Universitat de València i de la Fundació General.

Conferencia Hacia un mundo con unos derechos humanos con características chinas impartida por José Elías Esteve, Departamento de Derecho Internacional Público y Relaciones Internacionales de la Universitat de València. Actividad dentro del ciclo Conferencias de Unisocietat organizadas desde el Vicerectorat de Projecció i Societat de la Universitat de València. La actividad tendrá lugar en el Centre Internacional de Gandia y, además, se grabará para su archivo y su posible difusión en repositorios web y/o redes sociales de la Unoversitat de València y de la Fundació General.

Centre de Gandia - Universitat de València

Contacto Centre de Gandia - Universitat de València