UVEmpleo

Webinar "Contractació de Talent i Capacitat. Inclusió Laboral sense Barreres"

17 Jun 13:00 PM - 14:00 PM @ Online

La Universitat de València, a través del servei UVocupació, organitza la jornada en línia ‘Contractació de Talent i Capacitat. Inclusió Laboral sense Barreres’, que es durà a terme el pròxim dia 17 de juny (dijous), a les 13 hores.

Aquest webinar li permetrà conéixer el programa INCORPORAcció, pla d’acolliment en empreses, un projecte pioner dins de l’àmbit acadèmic, finançat per la Generalitat Valenciana (LABORA), que pretén aconseguir la inclusió sociolaboral de les persones amb discapacitat.

En aquesta trobada virtual l’informarem sobre les possibilitats i els beneficis de la contractació de persones amb discapacitat, els serveis que ofereix UVocupació a les empreses i la presentació d’una Guia d’Acolliment en l’Empresa amb la informació necessària per a resoldre dubtes, així com per a facilitar vies i mètodes d’inserció o desenvolupament professional de persones amb discapacitat en les organitzacions.

L'activitat serà retransmesa i gravada per al seu arxiu i possible difusió en repositoris web i/o xarxes socials de la Universitat de València i de la Fundació General.

La sessió en línia, gratuïta, s’oferirà en obert a través de l’aplicació Google Meet.

La Universitat de València, a través del servicio UVocupació, organiza la jornada online ‘Contratación de Talento y Capacidad. Inclusión Laboral sin Barreras’, que se llevará a cabo el próximo día 17 de junio (jueves), a las 13 horas.

Este webinar le permitirá conocer el programa INCORPORAcció, plan de acogida en empresas, un proyecto pionero dentro del ámbito académico, financiado por la Generalitat Valenciana (LABORA), que pretende lograr la inclusión sociolaboral de las personas con discapacidad.

En este encuentro virtual le informaremos sobre las posibilidades y los beneficios de la contratación de personas con discapacidad, los servicios que ofrece UVocupació a las empresas y la presentación de una Guía de Acogida en la Empresa con la información necesaria para resolver dudas, así como para facilitar vías y métodos de inserción o desarrollo profesional de personas con discapacidad en las organizaciones.

La actividad será retransmitida y grabada para su archivo y posible difusión en repositorios web y/o redes sociales de la Universitat de València y de la Fundació General.

La sesión en línea, gratuita, se ofrecerá en abierto a través de la aplicación Google Meet.

Contacto UVEmpleo