POLIRÍTMIA

Musicants

11 Jul 20:00 PM - 21:15 PM @ Plaça de l'Ajuntament de València

Musicants proposa un viatge sonor per l’arc del mediterrani nord, de l’est a l’oest, des d’Al Zahara (Gaza) fins a albirar les muntanyes del Rif, amb cançons reinterpretades i barrejades amb sonoritats i tractaments lliures. Amb respecte pel «llenguatge mediterrani» i, al mateix temps, amb llibertat creativa, Musicants les fa de nou mestisses, creant també noves lletres i melodies, i algunes composicions. Així proposen aquest viatge sonor, ple de sentiments i emocions oposades.

Viatjarem per Palestina i Egipte amb El Helwa Di, a Turquia amb A la una (sefardí de Tessalònica), i a Grècia amb La meua poma roja, A l’oest i la Polka-rumba del Bisserot. Farem parada a Itàlia amb la Tarantella del Gargano i tornarem al País Valencià amb Cançó de lluna, després de baixar a Almeria per verdiales. Sense oblidar-nos d’Ovidi Montllor (Va com va / Perquè vull) i de Violeta Parra (Alfonsina i la mar).

FITXA ARTÍSTICA

• Rebeca Mut (veu, clarinet)
  • Alberto Gallego (violoncel)
  • Jordi Pastor (violí, acordions, saxo, dolçaina)