Observatori Cultural UV

Seminari-debat sobre noves tendències en mobilitat cultural

29 Apr 18:00 PM - 20:00 PM @ Lanauuv

Seminari-debat sobre noves tendències en mobilitat cultural Dijous, 29 d'abril de 2021, a les 18.00 hores

Ponent principal: Herman Bashiron Mendolicchio. Investigador. Programa de Gestió Cultural (UB)

Experiències des de la Universitat: presentació del llibre 'Art, Culture and Economy to Democratize Society'. Intervenen: Ester Alba. Vicerectora de Cultura i Esport UV; Fabienne Trotte. Relais Culture Europe, soci líder del projecte Horizon2020 "Trans-Making"; Raúl Abeledo. Director acadèmic de l'Observatori Cultural UV; Ricard Huerta. Catedràtic Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal UV.

Sessió presencial Aula Magna Centre Cultural La Nau i en línia per Blackboard. Per a assistir-hi presencialment, selecciona un seient i fes clic en el botó blau 'Reservar'. Per a connectar-te a través de Blackboard, inscriu-te ací: https://ir.uv.es/PuWb8Ek

Seminario-debate sobre nuevas tendencias en movilidad cultural Jueves, 29 de abril de 2021, a las 18:00 horas

Ponente principal: Herman Bashiron Mendolicchio. Investigador. Programa de Gestión Cultural (UB)

Experiencias desde la Universidad: presentación del libro 'Art, Culture and Economy to Democratize Society'. Intervienen: Ester Alba. Vicerrectora de Cultura y Deporte UV; Fabienne Trotte. Relais Culture Europe, soci líder del projecte Horizon2020 "Trans-Making"; Raúl Abeledo. Director académico del Observatorio Cultural UV; Ricard Huerta. Catedrático Departamento de Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal UV.

Sesión presencial Aula Magna Centre Cultural La Nau y online por Blackboard. Para asistir presencialmente, selecciona un asiento y haz clic en el botón azul 'Reservar'. Para conectarte a través de Blackboard, inscríbete aquí: https://ir.uv.es/PuWb8Ek

Seminari-debat sobre noves tendències en mobilitat cultural

Observatori Cultural de la Universitat de València