Observatori Cultural UV

GESTIÓ CULTURAL A, DES DE I AMB LA CIUTAT: L’EXPERIÈNCIA DE L’HAVANA

26 Sep 18:00 PM - 20:30 PM @ Col·legi Major Rector Peset de la Universitat de València

Gratuita

Dijous 26 de setembre de 2024, 18.00 hores

Col·legi Major Rector Peset de la Universitat de València

Conferència d’Eugenio Chávez Pérez, coordinador general i programador del Festival Internacional de Dansa en Paisatges Urbans: Habana Vieja: Ciudad en Movimiento.

Debat posterior amb el públic moderat per Raúl Abeledo, Observatori Cultural de la Universitat de València

Entrada lliure amb inscripció necessària.

El centre històric de la ciutat de l’Havana, Cuba, declarat Patrimoni Cultural de la Humanitat el 1982, ha acollit 28 edicions del Festival Internacional de Dansa en Paisatges Urbans: Habana Vieja: Ciudad en Movimiento. Cada any, tant la dansa com un gran nombre de manifestacions artístiques omplin l’espai urbà amb les propostes d’aquest esdeveniment organitzat per la companyia de dansa-teatre Retazos i l’Oficina del Historiador de la Ciudad de La Habana. Des del 2001, el gestor cultural i productor Eugenio Chávez és el responsable de la coordinació i programació d’aquest festival. La seua gestió, que està acompanyada d’una àmplia experiència en producció, es caracteritza per la visió integradora de les arts i un fort treball social, que assumeix la comunitat com la protagonista absoluta del fet cultural.

L’ORGANITZA Observatori Cultural de la Universitat de València

HI COL·LABORA Col·legi Major Rector Peset de la Universitat de València

Asociación Valenciana de Amistad con Cuba “José Martí”

TÉ EL SUPORT DE Ajuntament de València. Caixa Popular

Mès informació: www.uv.es/observatoricultural

GESTIÓN CULTURAL EN, DESDE Y CON LA CIUDAD: LA EXPERIENCIA DE LA HABANA

Jueves 26 de septiembre de 2024, 18:00 horas

Col·legi Major Rector Peset de la Universitat de València

Conferencia de Eugenio Chávez Pérez, coordinador general y programador del Festival Internacional de Danza en Paisajes Urbanos: “Habana Vieja Ciudad en Movimiento”.

Debate posterior con el público moderado por: Raúl Abeledo, Observatori Cultural de la Universitat de València

Entrada libre con inscripción necesaria.

El centro histórico de la ciudad de La Habana, Cuba −declarado patrimonio cultural de la Humanidad en 1982− ha acogido 28 ediciones del festival internacional de danza en paisajes urbanos: Habana Vieja: Ciudad en Movimiento. Cada año, tanto la danza como un sinfín de manifestaciones artísticas, colman el espacio urbano con las propuestas de este evento organizado por la compañía de danza-teatro Retazos y la Oficina del Historiador de la Ciudad de La Habana. Desde 2001, el gestor cultural y productor Eugenio Chávez es el responsable de la coordinación y programación de este festival. Su gestión, que viene acompañada de una amplia experiencia en producción, se caracteriza por la visión integradora de las artes y un fuerte trabajo social, asumiendo a la comunidad como la protagonista absoluta del hecho cultural.

ORGANIZA Observatori Cultural de la Universitat de València

COLABORA Col·legi Major Rector Peset de la Universitat de València Asociación Valenciana de Amistad con Cuba “José Martí”

CON EL APOYO DE Ajuntament de València. Caixa Popular

Más información: www.uv.es/observatoricultural