Aquest mes de maig celebrem tres dates molt especials perquè pugueu gaudir encara més de la vostra experiència al Botànic: el Dia de la Fascinació per les Plantes i Dia dels Museus (18 de maig), i el Dia de la Diversitat Biològica (22 maig). Una ocasió perfecta per posar en valor el Jardí com a museu verd i deixar-vos seduir per la riquesa que amaga el món vegetal.
Per això, el pròxim diumenge 21 de maig hem organitzat aquesta visita especial, on les aus seran les protagonistes d'aquesta visita guiada que podreu fer aquest dia al Botànic.
Este mes celebramos tres fechas muy especiales para que podáis disfrutar todavía más de vuestra experiencia en el Botànic: el Día de la Fascinación por las Plantas y Día de los Museos (18 de mayo), y el Día de la Diversidad Biológica (22 mayo). Una ocasión perfecta para poner en valor el Jardín como museo verde y dejaros seducir por la riqueza que esconde el mundo vegetal.
Por eso el próximo domingo 21 de mayo hemos organizado esta visita especial, donde las aves serán las protagonistas de esta visita guiada que podréis hacer este día en el Botànic.
El Jardí Botànic de la Universitat de València és un museu viu situat al casc històric de la ciutat, un espai universitari obert al públic que té com a missió popularitzar el món vegetal fomentant el seu estudi, ensenyament, divulgació i conservació, així com també el seu ús sostenible. Entre els objectius del jardí es troben mantenir les col·leccions científiques de plantes vives, conservant un llegat històric de dos-cents anys de cultiu continuat, que inclou també els arbres monumentals i el patrimoni arquitectònic. Encara més, té la responsabilitat de mantenir la tradició dels jardins botànics a València, que es remunta al segle XVI, quan la Universitat va crear un hort de simples per a l'ensenyament de la medicina.