Músiques Urbanes

Concert Muno Na Baka

18 Nov 19:00 PM - 20:30 PM @ Centre Cultural La Nau

inscripciones

Este Actividad ya ha terminado.

Concert Muno Na Baka.

Muno Na Baka (L’idiota sense talent) cerca la bellesa de la melodia mínima, sintetitzant les emocions i traduint-les a notes de violoncel, de piano o textures sintètiques.

El seu so, entre l’acústic i l’electrònic, crea un discurs musical narratiu i cinemàtic, en què cada cançó és un relat. La música de Muno Na Baka reuneix una mescla de minimalisme, neoclassicisme, una mica de jazz i potser un ambient electrònic . És instrumental però les cançons parlen de la pèrdua, de les persones que són al teu costat, de les ficcions que governen la nostra realitat d’universos paral·lels o de la fi de la història.

Des de la seua formació, fa tres anys, les cançons de Muno Na Baka han sigut un banc d’idees obert, i s’ha obtingut diverses versions d’una mateixa composició en plataformes de streaming, vídeo o xarxes socials.

En l’últim any el grup ha llançat versions definitives de les seues cançons i ha consolidat així un so i ha cristal·litzat les seues idees fundacionals en temes molt emotius, electrònics i amb crescendos inspiradors.

Els concerts a la seua ciutat (València) han assentat la seua posició com a grup emergent local amb un estil molt propi. A més, han dut a terme gires més exòtiques, com la que els va portar al juliol de 2022 a Bulgària.

Cicle:

• Músiques urbanes.

...................................................................................

Data i hora: divendres, 18 de novembre a les 19h.

Lloc: Capella de la Sapiència del Centre Cultural La Nau.

Concert Muno Na Baka

Comparte la actividad