Centre de Gandia - Universitat de València

Conferència "Ser demòcrata i no defallir en l'intent"

02 Mar 19:00 PM - 20:30 PM @ Centre Internacional de Gandia

Conferència "Ser demòcrata i no morir en l'intent" impartida per Ángeles Solanes, Departament de Filosofia del Dret de la Universitat de València. Activitat dintre del cicle Conferències d'Unisocietat organitzades des del Vicerectorat de Projecció i Societat de la Universitat de València L'activitat tindrà lloc al Centre Internacional de Gandia i, a més, serà retransmesa i gravada per al seu arxiu i possible difusió en repositoris web i/o xarxes socials de la Universitat de València i de la Fundació General.

Conferencia "Ser demócrata y no morir en el intento" impartida por Ángeles Solanes, Departamento de Filosofía del Derecho de la Universitat de València. Actividad dentro del ciclo Conferencias de Unisocietat organizadas desde el Vicerectorat de Projecció i Societat de la Universitat de València. La actividad tendrá lugar en el Centre Internacional de Gandia y, además, se grabará para su archivo y su posible difusión en repositorios web y/o redes sociales de la Unoversitat de València y de la Fundació General.

Centre de Gandia - Universitat de València

Contacto Centre de Gandia - Universitat de València