Aula de Cinema

Els Goya a València - Encontre CIMA

11 Feb 19:00 PM - 21:00 PM @ Centre Cultural La Nau

11 de febrer - 19:00h - Aula Magna

Participen: Laia Casanovas, Lorena Lluch, Carla Pereira i Vanessa Marimbert. Modera: Rosana Pastor

Encontre amb dones professionals de la indústria cinematogràfica, nominades en diverses categories en la 36 Edició dels Premis Goya. En aquest debat es dialogarà sobre la situació actual de la dona en l'àmbit audiovisual, el camí recorregut en matèries d'igualtat i els objectius que encara falten per aconseguir.

Activitat organitzada en col·laboració amb CIMA (Associació de Dones Cineastes i de Mitjans Audiovisuals).

11 de febrero - 19:00h - Aula Magna

Participan: Laia Casanovas, Lorena Lluch, Carla Pereira y Vanessa Marimbert. Modera: Rosana Pastor

Encuentro con mujeres profesionales de la industria cinematográfica, nominadas en diversas categorías en la 36 Edición de los Premios Goya. En este debate se dialogará sobre la situación actual de la mujer en el ámbito audiovisual, el camino recorrido en materias de igualdad y los objetivos que aún faltan por alcanzar.

Actividad organizada en colaboración con CIMA (Asociación de Mujeres Cineastas y de Medios Audiovisuales).

Els Goya a València - Encontre CIMA

Contacto Aula de Cinema