Centre de Gandia - Universitat de València

Conferència de Cristina Almeida

18 Feb 19:00 PM - 20:30 PM @ Casa de la Cultura Marqués de González de Quirós

Divendres 18 de febrer a les 19h i en el Saló d'actes de la Casa de la Cultura tindrà lloc la conferència de Cristina Almeida "Feminisme i violència. La lluita incansable". Almeida és advocada laboralista i feminista defensora davant els tribunals de justícia els drets de la dona, dels treballadors i dels presos polítics. Aquesta és una activitat organitzada pel Centre Internacional de Gandia de la UV, gestionat per la Fundació General de la Universitat de València (FGUV).

Viernes 18 de febrero a las 19h y en el Salón de actas de la Casa de la Cultura tendrá lugar la conferencia de Cristina Almeida "Feminismo y violencia. La lucha incansable". Almeida es abogada laboralista y feminista defensora ante los tribunales de justicia los derechos de la mujer, de los trabajadores y de los presos políticos. Esta es una actividad organizada por el Centro Internacional de Gandia de la UV, gestionado por la Fundación General de la Universitat de València (FGUV).

Centre de Gandia - Universitat de València

Contacto Centre de Gandia - Universitat de València