Centre de Gandia - Universitat de València

Col.loqui i visita a l'exposició "Temps suspés. Els camps per a persones refugiades palestines al Líban"

02 Feb 19:00 PM - 20:30 PM @ Centre Internacional de Gandia

El 2 de febrer tindrà lloc la conferència "La diàspora palestina al Líban. 73 anys sense dret al retorn" a càrrec de Jorge Ramos, professor de la Facultat de Geografia i Història, i comissari de l’exposició i German Caballero, fotoperiodista a Levante-EMV i autor de les fotografies de la mostra. A continuació, tant el comissari com el fotoperiodista realitzaran una visita guiada a "Temps suspés", una producció del Centre Cultural La Nau cedida al CIG-UV per a la seua exhibició.

Aquesta és una activitat organitzada pel Centre Internacional de Gandia de la UV, gestionat per la Fundació General de la Universitat de València (FGUV).

El 2 de febrero tendrá lugar la conferencia "La diáspora palestina en el Líbano. 73 años sin derecho al retorno" a cargo de Jorge Ramos, profesor de la Facultad de Geografía e Historia, y comisario de la exposición y German Caballero, fotoperiodista en Levante-EMV y autor de las fotografías de la muestra. A continuación, tanto el comisario como el fotoperiodista realizarán una visita guiada a "Temps suspés", una producción del Centre Cultural La Nau cedida al CIG-UV para su exhibición. Esta es una actividad organizada por el Centro Internacional de Gandia de la UV, gestionado por la Fundación General de la Universitat de València (FGUV).

Centre de Gandia - Universitat de València

Contacto Centre de Gandia - Universitat de València