Concert Obertura Curs

08 Nov 19:30 PM - 21:30 PM @ Palau de la Música de València

CONCERT D’OBERTURA DEL CURS ACADÈMIC 2023-2024 DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

RESERVA PRÈVIA PER A LA COMUNITAT UNIVERSITÀRIA

Dimecres 8 de novembre, a les 19:30 hores, a la Sala Iturbi del Palau de la Música de València.

Programa:

El carnaval romà, opus 9 -Hector Berlioz (1803-1869) Simfonia núm. 3 en fa major, opus 90- Johannes Brahms (1833-1897)

ORQUESTRA FILHARMÒNICA DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA Hilari Garcia Gázquez, director

• El termini per a la reserva de les invitacions començarà el 31 d’octubre a les 9 hores i finalitzarà quan s’esgoten les localitats. • Després d’aquest periode de reserva, només es podrán retirar invitacions en les taquilles del Palau el mateix día del concert, a partir de les 18:30. • El nombre d’invitacions de que disposem està limitat i les localitats no estan numerades. • Cada persona pot reservar fins a un màxim de dues entrades. • Una vegada feta la reserva, es podran recollir les entrades presentant el tiquet de reserva i el carnet de la Universitat de València a la Tenda de Publicacions. El termini per a retirar les entrades finalitza el dia 6 de novembre a les 19:00 hores.

• El plazo para la reserva de las invitaciones empezará el 31 de octubre a las 9 horas y finalizará cuando se agoten las localidades. Después de este periodo de reserva, solo se podrán retirar invitaciones en las taquillas del Palau el mismo día del concierto, a partir de las 18:30. • El número de invitaciones de que disponemos está limitado y las localidades no están numeradas. • Cada persona puede reservar hasta un máximo de dos entradas. • Una vez hecha la reserva, se podrán recoger las entradas presentando el ticket de reserva y el carné de la Universitat de València en La Tenda de Publicaciones. El plazo para retirar las entradas finaliza el día 6 de noviembre a las 19:00 horas.

Concert Obertura Curs organitzat per la Universitat de València

Contacto Concert Obertura Curs